KFD Beta Alanine 300g

Tootekood: 356 Kaubamärk: KFD Laoseis:Laos
15,90 €
* SPORDIJOOGID

Beta-alaniin on lihaskoe karnosiini sünteesi lähtematerjal. Tõstab karnosiini taset veres, mis parandab kõrge intensiivsusega treeningut ja aitab kaasa lihaskasvu arengule. Karnosiin on oma olemuselt antioksüdant, pärssides organismisiseseid oksüdatsiooni ja glükatsiooniprotsesse. Lihaskoes on karnosiini põhiülesandeks puhverdada intensiivse lihastöö käigus tekkivaid vesinikioone, mis aitab aeglustada lihaskoe ph muutust, lükates edasi väsimuse teket! Aitab neutraliseerida piimhappe teket lihastes. Parandab lihasvastupidavust. Beta-alaniin aitab transportida teisi aminohappeid maksa. Beeta-alaniin on kasulik kõigile, kes tegelevad spordialaga, mis nõuab äkilist pingutust, näiteks sprint, jõutreening, maadlus jt.

Beeta-alaniin on sportlaste toidulisanditest kreatiini järel üks enim uuritud(ja vähemalt sama efektiivne). Kasutajad on nimetanud seda revolutsioonilst lisandit "uueks kreatiiniks!" Beeta-alaniin parandab teadaolevalt sooritusvõimet kõigi piimhapet tootvate spordialade puhul ning aeglustab lihaste väsimist koormuse puhul. Beeta-alaniini ja kreatiini koos kasutades on võimalik vähendada organismis ka rasvmassi ning suurendada lihasmassi rohkem kui üksnes kreatiini tarbides.

Beeta - alaniini kasutamise tulemusena:
  • tõuseb aeroobne lävi
  • tõuseb anaeroobne lävi
  • paraneb füüsiline töövõime
  • paraneb treeninguefekt
  • suureneb lihasjõud
  • suureneb lihasvastupidavus
  • suureneb lihasmass
  • väheneb rasvaprotsent

Beeta-alaniini toime on teaduslikult tõestatud arvukates uurimistöödes:
Beeta-alaniini oraalse manustamise korral 4-6 grammi päevas, jaotatuna kuni kaheksale korrale, suureneb kõigi lihaskiudude karnosiinisisaldus 4 nädala jooksul 58,8% (Hill, 2007) ja 64% (Harris 2006) ning 10 nädalase kuuri lõpuks 80%! (Hill, 2007 ja Harris, 2006).
Beeta-alaniin parandab töövõimet väsimuse piiril 28,8%! (Stout, 2006).
Kui eesmärgiks on arendada maksimaaljõudu, siis annab beeta-alaniini tarbimine koos kreatiiniga veelgi paremaid tulemusi. Kõrvalefektina täheldati nende kasutajatel veel ka rasvaprotsendi vähenemist! (Hoffmann, 2006).
 
Kellele?

Beeta-alaniin on treenivale inimesele mõeldud spetsiaallisand sportike tulemuste parandamiseks. Uuringud tõestavad, et beeta-alaniinist on kasu nii kõrge treenitusega jõu-, kiirus- ja vastupidavusalade sportlastele kui ka treenimata inimestele, algajatele ja madala treenitusega sportlastele.

Kasutamine: Vala üks portsjon 3g (1/2 kulpi) konteinerisse 100-150ml vee või mahlaga ja sega korralikult. Tarbida vastavalt vajadusele kuid mitte rohkem kui kaks korda päevas. Soovituslikult enne või pärast trenni.